Wydarzenia

15-19 czerwca - Wycieczka do Białowieży

Biol-chem jak wiadomo odpoczywa w terenie, więc w czerwcu wybraliśmy się na wycieczkę do Białowieży. Zobaczyliśmy najlepiej zachowaną część Puszczy Białowieskiej i najbardziej atrakcyjną ze względu na jej naturalny charakter - czyli Obszar Ochrony Ścisłej Białowieskiego Parku Narodowego. To miejsce, które koniecznie trzeba zobaczyć chociaż raz w życiu!
Zwiedzaliśmy też Muzeum Przyrodniczo- Leśne BPN i podziwialiśmy wpływ zjawisk fizycznych na żywe organizmy (np. szczeliny polodowe w pniach drzew). Wieczorem poszlliśmy szukać dziko żyjących żubrów – niektórym nawet udało się jednego zobaczyć. Jak zrobiło się wystarczająco ciemno, wyposażeni w mapy nieba  ruszyliśmy na poszukiwanie Jowisza.
Na kolację i śniadanie zjedliśmy górę tostów (dziękujemy prof Setlak za zabranie tostera do puszczy ;)
Następnego dnia urokliwą ścieżką Żebra Żubra przeszliśmy do Rezerwatu Pokazowego Żubrów, gdzie poza tymi dużymi ssakami mogliśmy zobaczyć wiele innych zwierząt.

eng small sp small fr small
boczny kontkat boczny dojazd boczny rekrutacja